مینو(خودم)مینو(خودم)، تا این لحظه: 20 سال و 25 روز سن داره

دنیای پراز خاطرتم

کسب عنوان سوم تیمی مسابقات کشوری توسط تیم پر قدرت طرقبه و شاندیز 🥉🏆

1400/8/1 23:27
نویسنده : مینو
21 بازدید
اشتراک گذاری

کسب عنوان سوم تیمی مسابقات کشوری لیگ

باشگاه ها توسط تیم پر قدرت طرقبه و شاندیز 🥉🏆

تبریک و خداقوت به همه ی دوستان عزیزم که با تلاش شون تونستن این

جایگاه رو برای این تیم کسب کنن🙏💛

برای من اولین مسابقه کشوری بود که با کلی تجربه برگشتم و خوشحالم

که تونستم رکورد شخصی خودمو تا حدودی ارتقا بدم.

برای من باعث افتخار بود که توی این تیم و درکنار شماها باشم❤️

ممنون از مربی عزیزم خانوم محققی که واقعا این دو هفته و مخصوصا

این چند روز مسابقه خیلی خیلی زحمت کشیدن و هرچی تشکرکنم ازشون

بازم کمه❤️🙏

میدونین که آرزوی بزرگ من جبران کردن زحمات شماهاست امیدوارم هرچه

سریعتر بهش برسم

ممنون از استاد بزرگوارم جناب آقای حمید تشکری که واقعا همه جوره

برای این تیم زحمت کشیدن و همچین فرصتی بهمون دادن🌹

من واقعا افتخار میکنم که شاگرد شما دو نفر هستم

خیلی ها مارو توی این مسیر حمایت و همراهی کردن که از همینجا ازشون

تشکر و قدردانی میکنم🙏

تشکر اصلی هم که همه میدونن متعلق به مامان عزیز و مهربونمه که همه

جوره هوای منو داره و حمایتم میکنه تا به هدفم برسم💛

خیلی دوست دارم و هرچی که تا الان  دارم و قراره داشته باشم رو مدیون

شما هستم ❤️

تشکر از مهندس جناب آقای علی رازقی ریاست هیات دو و میدانی

شهرستان که توی این موفقیت قطعا خیلی نقش داشتند🙏

این تیم خیلی یهویی چیده شد و اولین بار بود که در این مسابقات حضور

پیدا کرد.

امیدوارم در سال های آینده شاهد حضور این تیم در سکوی قهرمانی

باشیم🥇

پسندها (1)

نظرات (0)